مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 16:322023-05-31سياسي

خط ویژه| هم صدایی مشکوک در «سانسور موفقیت های دولت بدون برجام»


متاسفانه جریان غربگرا، نگاه قبیله ای و حزبی را بر منافع ملی و عزت مردم ایران ترجیح داده و به همین خاطر موجب می شود که کشور و مردم متحمل ضرر و خسارت شوند.

- فارس پلاس؛ خط ویژه - خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه لای روزنامه های داخلی و عملیات رسانه ای پایگاه های خبری رسانه های ضد انقلاب، در این رصد  برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

******* هم صدایی مشکوک در سانسور موفقیت های دولت بدون برجام روزنامه اعتماد در یادداشتی به قلم فاطمه راکعی با عنوان سرانجام فرجامِ برجام نوشت: مردم ایران هنوز از یاد نبرده اند که در اسفندماه سال99 زمان زعامت محمدجواد ظریف بر رای هرم سیاست خارجی کشور، فرصت احیای برجام و پایان دادن به تحریم ها ایجاد شد اما به دلایل سیاسی و جناحی این دریچه بسته شد.

تا دستاوردهای احیای برجام به نام دولت تازه بر صدر نشسته نوشته شود.

اما چرخ روزگار آنگونه که برخی افراد و جریانات تصور می کردند، نچرخید تا طی بیش از 2 سال گذشته مردم ذیل شدیدترین فشارهای اقتصادی و معیشتی قرار بگیرند.

  در ادامه این مطلب آمده است: واقع آنکه اصلاح طلبان برخلاف رقبا، هرگز به دنبال ثبت دستاوردها به نام خود نیستند؛ هر دولتی که بتواند ذره ای از آلام ملت را کاهش دهد باید مورد حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط ویژه| هم صدایی مشکوک در «سانسور موفقیت های دولت بدون برجام»

خط ویژه| هم صدایی مشکوک در «سانسور موفقیت های دولت بدون برجام»